ערוצי השיווק הפופולריים ביותר באינטרנט
ערוצי השיווק הפופולריים ביותר באינטרנט

אם אתם בעלי עסקים המעוניינים לקדם את העסק שלכם באמצעות שיווק באינטרנט הרי שאתם עושים בחכמה. האינטרנט הוא ערוץ הפרסום המוביל בעולם כיום ומזמן עבר את הטלוויזיה, העיתונות ושלטי הפרסום השונים. בתוך האינטרנט יש מאות ערוצי שיווק אפשריים ולפחות כמה עשרות מתוכם עשויים להיות רלוונטיים עבורכם. כיצד נבחר את ערוצי השיווק המתאימים ביותר עבורנו? כדאי לבחון תחילה את ערוצי הפרסום הפופולריים ביותר.

שיווק באמצעות פייסבוק ובאינסטגרם:

הפייסבוק הנה הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ורק בישראל ישנם מיליוני אנשים העושים בו שימוש יומיומי. כאשר רכשו פייסבוק את אינסטגרם ושילבו את מערכת הפרסום של 2 הרשתות החברתיות הגדולות בעולם הם רק העצימו את הכוח הפרסומי שלהם ועוזרים לבעלי עסקים רבים לבחור בפייסבוק ובאינסטגרם כערוצי השיווק המובילים שלהם. באמצעות תוכן (בעיקר וויזואלי) ושילוב של פרסום ממומן ניתן לצמוח אפילו מהר יותר.

פרסום ממומן בגוגל:

אם אתם רוצים לקבל תוצאות כאן ועכשיו אך מוכנים לשלם יותר עבור כל לקוח שלכם אז פרסום ממומן בגוגל היא טכניקת הפרסום המתאימה ביותר עבורכם. תכנית שיווק באינטרנט מוצלחת תכלול בדרך כלל גם פרסום ממומן בגוגל אולם זה תקף כאשר מדובר בתכניות שיווק לטווח הקצר. עסק עם יותר סבלנות ובסיס כלכלי חזק יותר יכול תחילה להשקיע בקידום אורגני למשל שהיא טכניקת פרסום הפועלת לטווח הארוך. פרסום ממומן בגוגל אומר שאתם משלמים כדי להתברג בין התוצאות הראשונות המופיעות בגוגל אבל לא בתוצאות האורגניות אלא בשטח של הפרסומות הממומנות.

קידום אורגני בגוגל:

קידום אורגני בגוגל משתלם לטווח הארוך משום שלוקח זמן לגבי תוצאות מצד אחד, אך כאשר התוצאות מגיעות קוצרים את הפירות הטובים ביותר מצד שני. זה מתבטא בכך שיש תנועה זורמת של גולשים ממנוע החיפוש של גוגל אליכם בכל יום נתון ולאורך זמן. זאת ועוד שהתברגות בין התוצאות הראשונות בגוגל ממצב אתכם כעסק מוביל בתחום שלכם ותורם למוניטין העסק שלכם.

פרסום ביוטיוב:

שיווק דיגיטלי באינטרנט נעשה רבות באמצעות יוטיוב. ישנם עסקים החיים אך ורק על הפרסום ביוטיוב – עסקים כאלה שהפרסום שלהם מבוסס על הכנה והעלאה של סרטונים לערוץ היוטיוב של העסק. באמצעות סרטונים ניתן להתקרב בקלות יותר לקהל שלכם, להעביר יותר תוכן בזמן קצר יותר ולהגיע לקהל רב יותר של אנשים. בעולם שבו מרבית האנשים הנם וויזואליים מדובר באחת מטכניקות הפרסום הפופולריות והיעילות ביותר. כיום ניתן גם לקדם בצורה ממומנת סרטונים של העסק וכן לשלב פרסומות טקסט בסרטונים של אחרים באמצעות מערכת הפרסום של גוגל אדסנס.